Få et samlet overblik med et værktøj

I min karriere har jeg brugt mange modeller, som jeg har tillært mig igennem mine uddannelser og igennem kurser. Samt alle de modeller som de kendte konsulentbureauer har introduceret mig til – og det er mange.

Fælles for dem alle er, at de er udviklet til at se specifikke udfordringerne ud fra de faglige siloer i virksomheden som f.eks. marketing, R&D, økonomi osv. Men jeg har aldrig kunnet købe mig til en ydelse, som har kunnet give mig et samlet overblik over virksomhedens forbedringsområder.

Jeg har derfor udviklet min egen model med tilhørende software – The Profit Navigator – som jeg brugt i min egen ledelsesgerning til at opbygge, redde eller styrke den virksomhed som jeg har arbejdet for. Det er mit mantra, at kunderne bestemmer om virksomheden lykkedes eller ej.

Jeg har derfor haft fokus på hele kunderejsen og har dækket alle fagområder på rejsen. Det har jeg haft stor succes med og det har haft en stor betydning for min karriere.

Værktøjet er blot en af mange værktøjer/modeller vi sammen kan bruge.